Kolekcja House

Spółka LPP planuje od 2014 roku rozwijać sieć sprzedaży na Bliskim Wschodzie, a także analizuje możliwość wejścia do Chin. – Obecnie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi kandydatami na franczyzobiorców na Bliskim Wschodzie. Chcielibyśmy otworzyć kilkanaście sklepów różnych marek z naszego portfolia. Zamierzamy zacząć od największych państw, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie i Arabia Saudyjska – powiedział portalowi Retailnet Dariusz Pachla, wiceprezes spółki LPP SA.

– W przypadku Chin dopiero prowadzimy badania potencjału tego rynku. Jeśli podejmiemy decyzje o rozwoju to będziemy otwierać salony własne.

Spółka LPP od marca 2013 roku rozwija sieć sklepów nowej marki Sinsay. – Na koniec marca działało 13 sklepów Sinsay, a obecni ich liczba wzrosła do 23. Na pewno do końca roku sieć będzie składała się z 50 punktów. Kolejny etapem rozwoju będzie wyjście marki za granicę – dodał Dariusz Pachla.

W tym roku LPP planuje zwiększyć sieć sklepów o 240 placówek. Powierzchnia handlowa ma wzrosnąć do 580 tys. mkw. Około 50 proc. zaplanowanego na ten rok przyrostu powierzchni nastąpi w Rosji.

Na koniec marca br. LPP posiadała 1104 sklepy o łącznej powierzchni 453 tys. mkw. W pierwszym kwartale powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 19,6 tys. mkw.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.