Marilyn: 4 nowe sklepy w centrach handlowych

Salon Marilyn

Salon Marilyn

Firma Marilyn posiadająca sieć salonów o tej samej nazwie oferujących rajstopy i pończochy, otworzyła w ostatnich tygodniach 4 salony w galeriach handlowych.

– Największy sklep o powierzchni 80 metrów kwadratowych został otwarty w Outlet Park Szczecin. W Galerii Veneda w Łomży otworzyliśmy sklep o powierzchni 50 metrów kwadratowych. Marilyn zajął też lokal o powierzchni 20 mkw. w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim. W szczecińskiej Galerii Galaxy została w ostatnim czasie otwarta wyspa handlowa oferująca produkty naszej Marilyn. Wszystkie ostatnio uruchomione punkty sprzedaży zostały otwarte przez firmę Marilyn, a nie franczyzobiorców – mówi z rozmowie z redakcją Retailnet Katarzyna Rezler, dyrektor handlowy Marilyn.

Docelowo w 2013 roku ma zostać otwartych 10-15 sklepów sieci Marilyn. Lokale marki mierzą średnio od 20 do 60 mkw. Wyspy w centrach handlowych zajmują powierzchnię 15 mkw.

Obecnie w Polsce działa 38 salonów Marilyn, z czego 28 to franczyzowe punkty sprzedaży. Firma wciąż poszukuje nowych partnerów biznesowych w celu otwarcia kolejnych salonów franczyzowych. Firma współpracuje też z sieciami tj.: Rossmann, Auchan czy od niedawna z drogerią Natura. Marilyn współpracuje z kontrahentami m.in.: z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W przeciągu 20 lat swojej działalności przedsiębiorstwo ugruntowało swoją pozycję na rynku produktów pończoszniczych. Marka na przestrzeni lat zdobyła duże uznanie klientów. W chwili obecnej firma Marilyn jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju i produkuje zarówno luksusowy asortyment, jak i produkty klasyczne.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska