Lokal Smooth The Fruit
Lokal Smooth The Fruit

Sieć Smooth The Fruit tworzą obecnie trzy punkty sprzedaży znajdujące się w centrach handlowych. Spółka A-B, do której należy marka otworzyła do tej pory smoothie bary pod logo Smooth The Fruit w CH Turawa Park czy CH Solaris Center. Ostatni bar serwujący soki został otwarty w krakowskiej galerii Bonarka City Center.

– Nasza oferta bardzo dobrze sprawdza się w centrach handlowych, ponieważ klienci chętnie kupują świeże soki. Planujemy więc dalszy rozwój sieci w tego typu obiektach. Obecnie obserwujemy rynek centrów handlowych, ponieważ zależy nam na odpowiednich lokalizacjach naszych smoothie barów. Szczególnie zainteresowani jesteśmy otwarciami w znanych i lubianych przez klientów galeriach handlowych w dużych miastach Polski – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Bukowski, współwłaściciel firmy A-B s.c., do której należy sieć.

Wszystkie obecnie działające punkty sprzedaży zostały stworzone przez spółkę. Lokal z miejscami siedzącymi zajmuje 30 mkw. Z kolei wyspy sprzedażowe mierzą 15-20 mkw.

Firma planuje rozwój sieci poprzez otwarcia zarówno własnych punktów sprzedaży, jak i franczyzowych. Uruchomienie wyspy lub lokalu zależnie od wielkości to wydatek rzędu 100-300 tys. zł.

Spółka oferuje młodym przedsiębiorcom pomoc przy rozpoczęciu działalności.

– Pomagamy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, negocjujemy ceny najmu oraz warunki umowy i przygotowujemy kosztorys inwestorski. Wspieramy też działania marketingowe, wstępnie wyliczamy opłacalność prowadzenia działalności w danym otoczeniu a także udostępniamy podręcznik operacyjny. Przeprowadzamy również, przed otwarciem baru, szkolenia franczyzobiorcy oraz jego pracowników – dodaje Łukasz Bukowski. Gwarantujemy dostawy produktów firmowych takich jak kubeczki, koszulki, udostępniamy wykaz sprzętu wraz ze wskazaniem firm z wynegocjowanymi zniżkami, a także oferujemy wykaz dostawców półproduktów oraz możliwość korzystania z wypracowanych rabatów.

W menu Smooth The Fruit znajduje się ponad 30 pozycji podzielonych na grupy: soki, soki premium, smoothie oraz super smoothie. Menu dopełniają coffee shake i fit food’y.