Atrium Targówek: nowi najemcy w warszawskim centrum handlowym

Atrium Targówek

Atrium Targówek

Do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Targówek dołączył salon odzieżowy marki Adam Feliks Próchnik. Otwarcie sklepu zaplanowano na koniec maja 2013 roku.

Nowy salon zajmie powierzchnię ponad 60 mkw. i będzie trzecim salonem marki Próchnik w Warszawie, a 31. w Polsce.

– Zależy nam na tym, aby klienci prawobrzeżnej Warszawy mieli wygodniejszy dostęp do naszych produktów i mogli je znaleźć w miejscu, w którym robią swoje cotygodniowe zakupy – stąd wybór CH Atrium Targówek – mówi Anna Mościcka-Kot, dyrektor sieci sprzedaży firmy Próchnik SA.

Próchnik to polska marka odzieży męskiej obecna na rynku od 1948 r. Oferta firmy skierowana jest do mężczyzn ceniących klasyczną elegancję i światowe trendy. W salonach sieci dostępne są garnitury, koszule, akcesoria, a także kurtki i płaszcze, również te z najnowszej wiosenno-letniej kolekcji Rygor.

W ostatnim czasie w Atrium Targówek nastąpiło otwarcie sklepu z obuwiem i akcesoriami marki Centro oraz salonów Duka i Gino Rossi.

Od września do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Targówek dołączy również salon jubilerski Yes. Zajmie on powierzchnię 30 mkw.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved,  Barakuda, Body Shop, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Lara Fabio, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Jackpot&Cottonfield, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Home&You, Mohito, Mothercare, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Paris Optique, Promod, Camaieu, Bata, Top Secret, Marks&Spenser Vistula. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Atrium to firma zajmująca się przede wszystkim inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej, zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Grupa jest właścicielem 155 takich obiektów. Atrium działa przede wszystkim na terenie Polski,  Republiki Czeskiej,  Słowacji i w Rosji. Firma jest obecna również na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie.

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. Łącznie spółka dysponuje w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016