Neelam: 4 restauracje Charley`s Philly Steaks w Polsce

Restauracja Charley`s Philly Steaks

Restauracja Charley`s Philly Steaks

Amerykańska sieć Charley`s Philly Steaks otworzy w tym roku 50 restauracji, w tym 4 w Polsce. Działa już lokal w Warszawie, kolejny planowany jest w Krakowie.

Charley`s Philly Steaks to międzynarodowa sieć restauracji wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych. Obecnie ma ponad 500 restauracji w 20 krajach. Firma znalazła się w rankingu The Global 30 – zestawieniu największych amerykańskich sieci, które odniosły sukces na świecie. Do końca 2013 roku planuje otworzyć 50 nowych lokali, a liczba państw, które obejmie swoim zasięgiem powiększy się o trzy kolejne: Bahamy, Egipt i Gujanę.

Restauracje Charley`s Philly Steaks można spotkać m.in. w Brazylii, Kanadzie, Kuwejcie, Wenezueli, Niemczech czy we Włoszech. Sieć ma za sobą także udany debiut w Polsce. Po pierwszym miesiącu działalności restauracji w warszawskim centrum handlowym Blue City średnia wartość paragonu wyniosła 20 zł, to 3 złote więcej niż początkowo zakładano. Kolejna restauracja Charley`s Philly Steaks powstanie w Krakowie.

– Do końca miesiąca powinniśmy podpisać umowę na drugą restaurację w Polsce, tym razem w stolicy Małopolski. Obecnie koncentrujemy się na poszukiwaniu lokalizacji, pozyskiwaniu franczyzobiorców i dopracowywaniu menu. Już teraz widzimy, że w Polsce znacznie popularniejsze niż w Stanach Zjednoczonych są sałatki i wrapy. Dodaliśmy także dania z ryżem, bo widzimy, że Polacy dbają o zdrowe odżywanie. Oczywiście dalej podstawą naszego menu są gorące kanapki z wołowiną przyrządzanie według oryginalnej amerykańskiej receptury – powiedziała Emilia Tomaszewska, menedżer operacyjny Charley`s Philly Steaks w Polsce.

Sieć Charley`s Philly Steaks od 1991 roku rozwija się na zasadzie franczyzy. W Polsce właścicielem licencji master jest firma Neelam sp. z o.o., która dotychczas była związana z branżą tekstyliów i nieruchomości. Firma planuje otworzyć w ciągu trzech lat nawet 12 restauracji. Podstawą rozwoju będzie sprzedaż licencji franczyzowej. Wysokość inwestycji dla franczyzobiorcy zależy od konkretnej lokalizacji i powierzchni restauracji. Całkowity minimalny koszt to 180 tys. zł.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016