H&M: pogoda wynikiem słabszej sprzedaży w kwietniu 2013

H&M

H&M

Grupa H&M w kwietniu 2013 roku odnotowała wzrost sprzedaży w wysokości 11 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Biorąc pod uwagę taką samą powierzchnię handlową, wzrost sprzedaży wyniósł 1 proc. Taki wynik, jak poinformowano w komunikacie spółki, był spowodowany złą pogodą w pierwszych tygodniach kwietnia.

W planach spółki na ten rok, jak już informowaliśmy, jest otwarcie 350 sklepów H&M. Nowe sklepy powstaną w Chile, Serbii, Indonezji, Estonii oraz na Litwie. Na rok 2014 zaplanowano debiut sieci w Australii. Na początek 2014 roku zapowiedziano także poszerzenie oferty sportowej.

Oprócz sieci H&M, grupa jest także właścicielem takich marek jak COS, & Other Stories, Monki, Weekday and Cheap Monday. Na koniec marca 2013 roku całkowita liczba sklepów należących do H&M wynosiła 2853, rok wcześniej o tej porze spółka posiadała 2517 salonów. Łączna ilość sklepów od kwietnia 2012 roku do końca kwietnia 2013 wzrosła o 332.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016