Douglas: kolejne otwarcia w centrach handlowych

Perfumeria Douglas

Firma Douglas otworzyła w Polsce swoją 105 perfumerię. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet firma planuje w obecnym roku kalendarzowym kolejne 5 otwarć.

Nowe perfumerie znajdą się w Katowicach, Gdyni, Poznaniu, Krakowie oraz w Elblągu. Firma Douglas wciąż opiera swój rozwój w naszym kraju na otwarciach głównie w centrach handlowych. W 2013 roku unowocześnione zostaną też wnętrza już istniejących perfumerii.

Ostatni salon Douglas został uruchomiony w Galerii Solnej. Jest to 105. salon sieci w Polsce i pierwszy w 75-tysięcznym Inowrocławiu. Nowy sklep ma powierzchnię 225 mkw. Został zaaranżowany w podwyższonym standardzie, ma grafitową, elegancką kolorystykę wnętrza i nowoczesne oświetlenie LED, które tworzą klimat butiku kosmetycznego.

Douglas Polska to największa sieć perfumerii w naszym kraju. Firma posiada sklepy o zróżnicowanych formatach w 55 miastach. Wynajmuje blisko 29 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. Szczególne miejsce w sieci zajmuje Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii – sklep flagowy i największa perfumeria w Polsce, o powierzchni 1200 mkw.

W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma ponad 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai Kanebo International). Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć zatrudnia blisko 1200 osób. Na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016