Bering: w czerwcu 2013 ruszy pierwszy salon w Polsce

W czerwcu 2013 roku w warszawskim centrum handlowym Arkadia zostanie otwarty pierwszy w Polsce, a także w Europie, sklep pod szyldem Bering. Salon o powierzchni 28 mkw. zostanie umiejscowiony na I piętrze w pasażu Wisła.

Bering to marka zegarków i biżuterii pochodzących z Danii, sprzedawanych do tej pory w sklepach multibrandowych na całym świecie. Po raz pierwszy w Europie zostanie oprawiona w format sklepu monobrandowego. Inspiracją dla zegarków Bering jest ponadczasowe piękno i prostota Arktyki. Jednym z pomysłodawców nazwy marki był Duńczyk Rene Kaerskov, twórca konceptu Earth Hour (www.earthour.org).

Wyroby marki Bering charakteryzują się elegancją, oryginalnością i niespotykanym wykonaniem. Minimalistyczny duński projekt, określany jest jako ponadczasowy design.

Marka wchodzi do Polski za pośrednictwem butiku w Arkadii, a od końca 2011 roku obecna jest w naszym kraju także w najlepszych sklepach, oferujących zegarki.

Centrum handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów. Na 287 tys. mkw. znajduje się prawie 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni.

Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, GAP, American Eagle Outfitters, Reserved, Almi Decor, Zara, Apart, H&M. Na strefę food court w Arkadii składa się około 30 restauracji oraz kawiarni, wśród których znajdują się m.in.: Burger King, Pizza Hut, Wiking, Sphinx, cafe Vincent oraz Pijalnia Czekolady Wedel.

Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016