Salon Kukartka
Salon Kukartka

Firma Passion Cards, do której należy sieć salonów oferujących artykuły prezentowe posiada obecnie 10 sklepów własnych oraz 3 sklepy działające w oparciu o system franczyzowy. W Polsce działa też 40 salonów partnerskich oferujących produkty Passion Cards.

– Planujemy kolejne otwarcia w centrach handlowych, ale obecnie jesteśmy na etapie obserwacji wciąż zmieniającego się rynku obiektów handlowych. Na ten rok nie mamy sprecyzowanych planów związanych z następnymi otwarciami. Kolejne sklepy naszej sieci prawdopodobnie będą uruchamiane w przyszłym roku. Jesteśmy zainteresowani dużymi galeriami w największych miastach kraju – mówi w rozmowie z Retailnet Joanna Fidor-Majewska, dyrektor sieci detalicznej w firmie Passion Cards.

Firma Passion Cards sp. z o.o. powstała w 1990 roku jako wydawnictwo kart pocztowych na rozmaite okazje.

Ogromna popularność produktów Passion Cards była impulsem do stworzenia marki Kukartka obejmującej spójną kolekcję artykułów prezentowych. Uzupełnieniem oferty są serie wydawnicze i kolekcjonerskie oparte na licencjach światowych najbardziej rozpoznawalnych marek: Forever Friends, Sheepworld, Rachael Hale, Anne Geddes, Betsy Cameron. Kukartka to również sieć sklepów, które można znaleźć w wielu centrach handlowych w całej Polsce.

Pierwszy sklep Kukartka powstał w Poznaniu w 2000 roku. Do dziś cieszy się uznaniem i sympatią wielu klientów. Sprawdzony koncept został przeniesiony na inne sklepy, aby w ciągu kilku lat rozwinąć się w sieć działającą w wielu miastach Polski.

– Strategia naszej firmy umożliwia także współpracę opartą o system franczyzowy. Wciąż wiele osób zainteresowanych jest otwarciem sklepów z logo Kukartka – dodaje Joanna Fidor-Majewska.

Przedsiębiorcy, którzy chcą otworzyć sklep sieci muszą dysponować lokalem o powierzchni minimum 20 mkw.