Experian: rośnie wskaźnik FootFall

Centrum handlowe

Centrum handlowe

FootFall Indeks Polska w tygodniu 06-12.05 2013 roku wzrósł o 2,9 proc. rok do roku oraz 37,4 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 83,40 pkt. – podała firma Experian.

Skumulowany indeks traci 4 proc. w porównaniu do 2012 roku.

W opinii analityków firmy Experian, frekwencja w polskich centrach handlowych szczególnie wzrosła po majówce.

– Tak jak przewidywałem piękna pogoda w tygodniu pomogła poprawić wyniki z zeszłego roku, a słabsza aura w weekend również zachęciła do spędzania czasu w ciepłych i suchych obiektach handlowych. Wyniki dodatnie w obu porównaniach po raz kolejny zmniejszyły stratę skumulowaną, która nigdy w tym roku nie była tak niska – komentuje Maciej Kowalczyk Experian.

– Historia Indeksu pokazuje, że przed nami dwa tygodnie spadków. Moje przeczucie mówi mi, że mimo mniejszego ruchu porównanie z poprzednim rokiem nadal będzie dodatnie, a strata skumulowana spadnie poniżej czterech punktów procentowych.

Reklama

Galeria Jurajska