CH Forum na podium

Kampania Bitwa na Trendy

Kampania Bitwa na Trendy

Za dwie imprezy modowe zrealizowane w 2012 roku pod nazwą Bitwa na trendy, gliwickie Centrum Handlowe Forum otrzymało srebrną nagrodę w tegorocznym finale prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards.

Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 14 maja w Londynie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC (International Council of Shopping Centers).

Organizowany co roku przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych ( ICSC) konkurs jest uznawany za najważniejszą europejską nagrodę w dziedzinie marketingu centrów handlowych.

Nagrodzony projekt zyskał uznanie jury z uwagi na innowacyjną formułę promowania nowych kolekcji modowych najemców. Bitwy na trendy polegały na rywalizacji drużyn pasjonatów mody, których członkowie zgłaszali swoje stylizacje za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook.com. Zespoły prowadzone były przez znanych projektantów.

W poprzednich latach CH Forum także honorowano tytułem Silver Solal Marketing Award. Przed rokiem za: kampanię Money Making Machine (kat. B2B) oraz za edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie Epoka lodowcowa. W latach 2009-2010 za kampanię promocyjną strefy restauracyjnej oraz za kampanię wizerunkową Stop monotonii.

Forum – centrum handlowo-rozrywkowe położone jest w centrum Gliwic. Obiekt ma 43 tys. mkw. pow. handlowej i 140 najemców. Ok. 70 proc. najemców CH Forum to marki modowe i z sektora zdrowie i uroda , w tym: Bershka, Centro, Cubus, Douglas, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Reserved, Royal Collection, Sephora, Stradivarius, SuperPharm i Zara. W ofercie centrum są także dostępne inne branże reprezentowane przez m.in. Home&You, RTV Euro AGD, Sony Centre.

Część rozrywkowa CH Forum to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz klub sieci Pure Jatomi Fitness.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016