Salon Marks & Spencer
Salon Marks & Spencer

Firma Marks & Spencer planuje kolejne otwarcia w centrach handlowych w naszym kraju. Klientów w salonach ma zaskoczyć zupełnie nowy wystój.

– Wszystkie nasze nowe sklepy otwierane będą w najnowszym koncepcie Marks & Spencer. Pierwszy taki sklep w Polsce został otwarty we Wrocławiu przy ul. Oławskiej. W najbliższym czasie mamy również w planach wprowadzenie pełnej oferty spożywczej do niektórych z naszych istniejących oraz nowych sklepów – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Paszkowski, country manager w Marks & Spencer Polska.

– Oprócz nowego konceptu, który będzie prezentowany we wszystkich nowych sklepach oraz sukcesywnie wdrażany w istniejącej sieci, firma ustandaryzuje także wystrój sklepów – dodaje.

W tym roku firma planuje przemodelowanie sklepu flagowego w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej na najnowszy koncept Marks & Spencer.

– Największym naszym sklepem jest i pozostanie sklep flagowy w Warszawie o powierzchni dochodzącej około 5000 metrów kwadratowych. Natomiast na przestrzeni najbliższych trzech, czterech lat mamy w planach otwarcia kolejnych sklepów w centrach handlowych o dominującej pozycji na lokalnych rynkach, w których powierzchnia sklepów może dochodzić do 3000 metrów kwadratowych – twierdzi Tomasz Paszkowski, country manager w Marks & Spencer Polska.

Jak informowaliśmy wcześniej M&S jest w trakcie finalizowania ostatecznych warunków z kilkoma firmami realizującymi nowe projekty handlowe oraz z zarządcami istniejących centrów. W chili obecnej firma koncentruje się na głównych polskich miastach takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice czy Gdańsk.

Firma Marks & Spencer posiada obecnie w Polsce 14 salonów regularnych oraz 2 sklepy outletowe.

Marks & Spencer otworzył ostatnie sklepy w Polsce w 2012 roku w CH Port Łódź o powierzchni ponad 3 tys. mkw. oraz w centrum Wrocławia o powierzchni ponad 2 tys. mkw.

Marks & Spencer prowadzi działalność w Polsce od 1998 r.