Carrefour: nowy sposób na zwiększenie rentowności

Carrefour Express

Carrefour Express

Firma Carrefour Polska opracowała koncept franczyzowy, który pomaga zwiększyć partnerom biznesowym rentowność w czasie spowolnienia gospodarczego.

– Osiągnięcie sukcesu jest łatwiejsze, kiedy u boku ma się silnego i  doświadczonego partnera. Ale prawdziwa franczyza to nie samo logo. Carrefour proponuje nie tylko silną i rozpoznawalną markę, lecz także: dobrze dobrany asortyment i sprawną logistykę. Przedsiębiorcy zainteresowani podjęciem współpracy z siecią mają do wyboru dwa unikalne koncepty franczyzowe, dostosowane do potrzeb ich klientów – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. operacyjnych franczyzy w Carrefour Polska.

Atutem sieci sklepów Carrefour jest, jak poinformowano w komunikacie, unikalny koncept dostosowany zarówno do dużych miast, jak i obszarów wiejskich. Dzięki temu franczyza z Carrefour dostępna jest dla przedsiębiorców działających w zróżnicowanych warunkach rynkowych. Sieć oferuje trzy formaty: Carrefour Express , Carrefour Express Convenience oraz Globi.

Carrefour swoje sklepy – hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. W Polsce Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przystosowane do otoczenia typowo miejskiego. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  mkw. Carrefour posiada także propozycję współpracy dla właścicieli sklepów o powierzchni mniejszej niż 100 mkw. z małych miejscowości i terenów wiejskich – jest nią Globi.

Obecnie w sieci Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek. Umiejscowione są one w hiper- i supermarketach, w ponad 40 centrach handlowych, w przymarketowych stacjach paliw. Jest też przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Reklama

Galeria Jurajska