Simple ma pomysł jak zachęcić do zakupów

Kolekcja marki Simple

Kolekcja marki Simple

Freebee – multipartnerska platforma programów lojalnościowych rozpoczyna współpracę z marką odzieżową Simple Creative Products, obejmującą 46 salonów w całej Polsce.

Dzięki aplikacji Freebee klientki sieci będą mogły zdigitalizować swoją kartę Simple Club, czyli wprowadzić ją do elektronicznego schowka w telefonie komórkowym. Aby zapewnić, że odczytanie mobilnej karty lojalnościowej z aplikacji Freebee będzie możliwe w każdym salonie Simple CP, sieć odzieżowa wymieniła sprzęt do skanowania kodów.

Freebee to platforma do korzystania z programów lojalnościowych w sposób dowolny: za pomocą jednej karty plastikowej Freebee – która działa w wielu miejscach – oraz karty mobilnej w aplikacji na smartfony. Wersja mobilna Freebee zapewnia dodatkową, wygodną funkcję digitalizacji plastikowych kart lojalnościowych oferowanych przez sieci handlowe i usługowe, czyli tworzenia elektronicznego schowka na wszystkie karty. Właśnie tę drugą możliwość zaoferuje Simple CP swoim klientkom.

Twórcy Freebee zwracają jednak uwagę, że jeszcze nie wszystkie skanery, używane obecnie w Polsce przez różne sieci, gwarantują klientom możliwość skanowania z ekranów telefonów komórkowych.

– Dokładamy wszelkich starań, by zdigitalizowane karty lojalnościowe można było skanować w jak największej liczbie punktów także innych sieci. Jesteśmy po rozmowach z wieloma firmami, które prowadzą programy lojalnościowe w oparciu o karty plastikowe. Części z nich tak spodobała się nasza aplikacja, że są gotowe wymienić skanery specjalnie na poczet współpracy z Freebee, podobnie jak już to zrobiło Simple CP – mówi Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.

Wdrożenie Freebee w salonach Simple CP poprzedził szereg przygotowań, mających na celu zapewnienie maksymalnego komfortu digitalizacji i korzystania z elektronicznych wersji kart Simple Club. Po pierwsze, wymieniono skanery w części salonów na takie, które są w stanie odczytywać kody z ekranu telefonu. Opracowano materiały marketingowe, promujące Freebee i jednocześnie uwzględniające charakter marki Simple CP. Przeprowadzono szkolenia personelu Simple CP.

– Simple CP ubiera kobiety aktywne i ciekawe świata – współgramy z nowoczesnością naszych klientek. Dlatego zdecydowaliśmy się we wspólpracy z Freebee, na umożliwienie kupującym przechowywania i korzystania z karty Simple Club w smartfonie  – twierdzi Ewa Gajewska Dyrektor Marketingu Simple Creative Products.

Freebee to multipartnerska platforma programów lojalnościowych, w pełni oparta na technologiach mobilnych. Partnerzy Freebee – bez ponoszenia kosztów inwestycji – mogą prowadzić w pełni autonomiczny, profesjonalny program lojalnościowy, którego zasady ustalają sami. Partnerzy Freebee otrzymują od Freebee tablety wraz z dedykowanym oprogramowaniem, zestawy kart plastikowych oraz pakiet materiałów marketingowych (POS). Aplikacja Freebee dla klientów dostępna jest za darmo na iPhony w sklepie AppStore oraz na smartfony z systemem Android w sklepie Google Play.

Simple Creative Products to polska marka odzieżowa, obecna na rynku od 1993 r.

Reklama

Galeria Jurajska