FashionTab w Cotton Club

Salon Cotton Club

Salon Cotton Club

Firma No Name sp. z o.o. właściciel marki Cotton Club wprowadza aplikację FashionTab. Nowe rozwiązanie pozwoli m.in. na zakup ubrań za pośrednictwem tabletu.

Wprowadzenie aplikacji FashionTab na platformę Android 4 oraz jej integracja z oprogramowaniem Comarch ERP Optima mają przyczynić się do wzmocnienia pozycji firmy No Name na rynku. Po przeprowadzonej analizie właściciele sieci Cotton Club dostrzegli potrzeby w zakresie usprawnienia i zautomatyzowania procesów związanych z obsługą klienta. Automatyzacja miała m.in. skrócić czas składania zamówień. Dzięki temu, że firma posiadała już oprogramowanie Comarchu ERP Optima, pojawiła się możliwość poszerzenia działania programu o dodatkową kompatybilną aplikację, która, spełni założone cele firmy.

Aplikacja FashionTab umożliwia składanie zamówień dotyczących odzieży damskiej przez klientów. Co ważne pobiera ona informacje o towarach (zdjęcia, opisy, ceny) oraz dane kontrahentów bezpośrednio z Comarch ERP Optima. Zamówienie automatycznie przesyłane jest na serwer, gdzie generowany jest odpowiedni dokument.

Dzięki wdrożeniu aplikacji nastąpi skrócenie o 3/4 czasu pracy potrzebnego na obsługę każdego zamówienia. Zakupów za pośrednictwem tabletu można także dokonać o każdym czasie, bez konieczności dostępu do komputera stacjonarnego. Wdrożenie nowego systemu, jak poinformowano, ma także pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki w oczach klientów, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż produktów.

Projekt został dofinansowany przez Unię Europejską, a wdrożenie programu przeprowadziła firma Alpol z Krakowa – Partner Comarch.

W Polsce  pod szyldem Cotton Club działa kilkanaście  prowadzonych przez spółkę jej własnych sklepów oraz ponad sto salonów partnerskich. Ich średnia powierzchnia wynosi około 100 mkw.

Reklama

Galeria Jurajska