Pepco
Pepco

Sieć Pepco otworzyła w maju kilka kolejnych sklepów w Polsce zarówno w centrach handlowych i przy ulicach. Tym samym liczba salonów wzrosła do ponad 430 na terenie naszego kraju.

Firma otworzyła jeden z nowych salonów w centrum handlowym Port Łódź. Salon w łódzkim obiekcie zajął powierzchnię 356 mkw. i zlokalizowany jest naprzeciwko sklepu Marks & Spencer i obok sklepu C&A. W jego ofercie łodzianie znajdą odzież, dodatki oraz produkty przemysłowe codziennego użytku.

– Cieszymy się, że wzbogaciliśmy naszą ofertę zakupów codziennych. Na bieżąco reagujemy na potrzeby naszych klientów i dążymy do tego, aby zapewnić im możliwie najszerszy wybór – zarówno pod względem oferty, jak i ceny produktów – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.

W maju sklepy sieci zostały otwarte także w Nowym Dworze Gdańskim, Świebodzicach oraz Strzelnie.

Pepco realizuje także swoją strategię ekspansji na Słowacji. W ostatnich tygodniach w tym kraju otwarto dwa sklepy. Znalazły się one w miejscowościach Skalica i Hlohovec. W maju  sklepów Pepco  na Słowacji  będzie więcej niż 15 .

W kwietniu sieć Pepco powiększyła się o 3 kolejne lokalizacje także w Polsce. Jeden ze sklepów znalazł się w Galerii Grudziądzkiej, a kolejny w Galerii Krotoszyńskiej.

Sklepy Pepco otwierane są zarówno w galeriach handlowych, jak i przy ulicach w miastach różnej wielkości. Uruchomienie jednego sklepu to inwestycja rzędu około miliona złotych. Średnia powierzchnia punktu handlowego sieci zajmuje 350 mkw. Do końca 2013 roku firma chce uruchomić 80 nowych punktów sprzedaży. W 2014 roku Pepco planuje posiadać w Polsce sieć 600 sklepów.

Pepco to sklepy dyskontowe, oferujące artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe sprzedające towary w niższych cenach.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.