Home&You poprawi sprzedaż on-line

Salon home&you

Salon home&you

Sklep online marki home&you istnieje na rynku od kilku miesięcy i jak informują przedstawiciele sieci, cieszy się dużą popularnością.

W celu usprawnienia i zwiększenia sprzedaży on-line spółka podjęła decyzję o wdrożeniu projektu wzmacniającego generowanie sprzedaży w sklepie internetowym.

Firma Divante, która jest odpowiedzialna za projekt, uruchamia obecnie działania związane z szeroko rozumianym stymulowaniem sprzedaży w sklepie. Będą to: marketing w wyszukiwarkach, reklamy w modelu RTB, programy partnerskie, e-mail marketing do baz zewnętrznych. Celem jest wytworzenie dużego ruchu, który przełoży się wprost na efekty sprzedażowe.

– Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z Divante, wierzymy że dzięki ich doświadczeniu  uda nam się dotrzeć z naszą ofertą do nowych klientów marki home&you – mówi  Jarosław Ruciński, szef eCommerce Lpp Tex SA.

Projekt realizowany jest w modelu success-fee, wynagrodzenie Divante uzależnione będzie wprost od wysokości sprzedaży generowanej dla sklepu.

W internetowym sklepie home&you znaleźć można zarówno produkty z najnowszej kolekcji jak i wyprzedażowe. Ceny i promocje online są porównywalne z tymi obowiązującymi w  salonach stacjonarnych.

Marka Home&You, należąca do LPP TEX SA powstała w 2006 roku. Swoje produkty oferuje w 5 krajach: Polsce, Estonii, Czechach, Rosji i na Ukrainie. W ofercie sklepu znajdują się akcesoria i tkaniny do wykończenia mieszkań i domów. W Polsce spółka posiada ponad 70 sklepów. Wszystkie zlokalizowane  w centrach i galeriach handlowych. Salony home&you podzielone są na 4 strefy. Struktura ta odpowiada podziałowi domu na: salon, kuchnię, łazienkę i sypialnię.

Reklama

Galeria Jurajska