Szkolenia biznesowe
Szkolenia biznesowe

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych, powołane w celu zacieśnienia współpracy między najemcami, poszerza swoją działalność o organizację spotkań edukacyjnych.

PSNPH zajmujące się dotychczas wspieraniem najemców, organizuje seminarium poświęcone prawnym aspektom umów najmu. Głównym celem organizowanego spotkania jest edukacja i wymiana doświadczeń osób reprezentujących sieci handlowe.

– Pomimo kilkunastu lat doświadczeń związanych z rozwojem rynku centrów i sieci  handlowych, trudno jednoznacznie stwierdzić, że relacje na linii wynajmujący-najemca są w równowadze. Jako stowarzyszenie w dalszym ciągu otrzymujemy sygnały, że najemcy podpisują niekorzystne dla siebie umowy najmu – mówi Waldemar Ciępka, przedstawiciel PSNPH.

– Mamy nadzieję, że organizowane przez nas seminarium poszerzy wiedzę przedstawicieli sieci handlowych na temat umów najmu i będzie okazją do swobodnej wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat sprawdzonych w praktyce rozwiązań. Liczymy, że bogatsi o nową wiedzę najemcy będą wiedzieli, jak skutecznie egzekwować swoje prawa – dodaje W. Ciępka.

Seminarium wyłącznie dla najemców odbędzie się 11 czerwca w Warszawie. Do udziału w nim PSNPH zaprasza osoby reprezentujące sieci handlowe m.in. prezesów, dyrektorów i managerów odpowiadających za rozwój i negocjacje umów najmu. W trakcie spotkania, uczestnicy znajdą odpowiedź na najczęściej zadawane pytania: czy najemcy korzystają w pełni ze swoich praw, jak należy je zagwarantować w umowie najmu i czy są znane rozwiązania wyrównujące szanse najemcy w sporze z wynajmującym i reprezentującym go zarządcą centrum handlowego. Seminarium będzie także okazją do oceny, czy opracowane przez najemców Najlepsze Praktyki w Umowach Najmu są pomocne i wykorzystywane przez wynajmujących. Wśród prelegentów znajdą się doświadczeni prawnicy reprezentujący sieci handlowe w procesie negocjacji umów najmu i sporach sądowych.

Udział w seminarium potwierdzili przedstawiciele znanych polskich i międzynarodowych sieci handlowych, m.in.: Solar, Kappahl, Jean Louis David, Sephora, Venezia, Unisono, Douglas, Matras, Giacomo Conti, Yes, Time Trend (Grupa Zibi), Wojas, Caterina, Bartek, Komputronik, Vision Express, Gatta, Drogeria Natura, Super-Pharm, Stefanel.

Tutaj szczegóły seminarium