Salon Triumph
Salon Triumph

Przedstawiciele polskiego oddziału Triumph International w rozmowie z portalem Retailnet poinformowali o rozpoczęciu gruntownych zmian dotyczących konceptu salonów sprzedaży.

Triumph International, jeden z największych producentów bielizny na świecie, w Polsce jest dostępny w około 700 punktach sprzedaży, w tym prawie w 150 salonach franczyzowych, 10 własnych ( salony firmowe i outletowe) oraz w sklepach multimarkowych, w których można nabyć produkty sygnowane logo marki.

Plany spółki na ten rok zakładają wprowadzenie istotnych zmian w wystroju, aranżacji i sprzedaży sieci Triumph.

– Obecnie przeprowadzane są testy nowego konceptu salonów w Londynie. Testom poddano do tej pory dwa salony flagowe, ale zmiany będą sukcesywnie wprowadzane we wszystkich sklepach na świecie. W pierwszej kolejności zmiany będą dotyczyły kilku wybranych lokalizacji w każdym kraju. Do jesieni tego roku zmiany pojawią się  także w polskich sklepach firmy. W pierwszej kolejności zajmiemy się naszymi najbardziej reprezentacyjnymi sklepami. Docelowo zmiana aranżacji będzie wprowadzana we wszystkich sklepach sieci. Najistotniejsze nowości to : zmiana kodu kolorystycznego z czerwonego, na elegancki grafitowy, bardziej intuicyjny Visual Merchandising oraz czytelniejsza nawigacja pomiędzy segmentami bielizny. Stawiamy także na marketingową komunikację wizualną wewnątrz sklepów, stąd pojawiać się zaczną w nich wielkoformatowe zdjęcia modelek prezentujących najnowsze kolekcje – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Hubert Pełka, Head of Marketing Triumph International Polska sp. z o.o.

Triumph Polska otwiera głównie salony na zasadach franczyzy. Lokale sieci mają od 70 do 80  mkw. powierzchni (najlepsze sklepy między 100 a 120 mkw. ) i znajdują się w większości centrów handlowych w Polsce. Oprócz sklepów w obiektach handlowych produkty marki Triumph można kupić w punktach przy ulicach handlowych.

Salony własne sieci znajdują się w Złotych Tarasach w Warszawie, CH Bonarka w Krakowie oraz w Silesia City Center w Katowicach. Ponadto do sklepów własnych należą salony outletowe, które są zlokalizowane w centrach outletowych Fashion House w Piasecznie, Sosnowcu i Gdańsku, w Factory Outlet w Ursusie, Wrocławiu i Poznaniu oraz w Ptak Outlet w Rzgowie koło Łodzi.

Portfolio firmy to szeroki asortyment bielizny Triumph i Sloggi.