Wójcik Fashion: rozwój sieci sklepów

Salon Wójcik

Salon Wójcik, Wójcik Fashion Group

– Ostatnio podpisaliśmy umowę najmu lokalu w Galerii Emka w Koszalinie. Uruchomimy tam 1 lipca br. salon marki Wójcik o powierzchni 70 mkw. Ponadto kończymy rozmowy z właścicielem Galerii Rembielińskiej w Warszawie. Chcielibyśmy tam otworzyć butik w drugiej połowie roku – powiedział portalowi Retailnet Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– W tym roku prowadzimy proces optymalizacji sieci sklepów Wójcik. Otwieramy nowe salony, przedłużamy umowy najmu w centrach handlowych, a także przenosimy niektóre punkty. Naszym planem jest ugruntowanie pozycji marki Wójcik jako ekskluzywnej. Dlatego nie otwieramy dużych salonów ale bardziej butikowe o powierzchni 70 mkw. Obecnie rozwijamy sieć w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców – dodał Marek Szostak.

W zeszłym roku spółka uruchomiła salony Wójcik m.in.: w Galerii Rzeszów, w Outlet Park Szczecin, Galerii Olimp (Lublin) oraz w Galerii Słonecznej (Radom), a także w Pasażu Rondo w Poznaniu.

Firma Wójcik Fashion Group prowadzi również ekspansję na rynku ukraińskim i w Rosji.

Wójcik Fashion Group sp. z o.o. powstała w 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Ceremony z kolei proponuje  ekskluzywne ubranka dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.

Pod szyldem Wójcik działa 80 placówek, z czego 55 to sklepy firmowe, 25 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma prowadzi również sklep internetowy, w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.

Reklama

Galeria Jurajska