Niższa odwiedzalność w centrach handlowych

Centrum Handlowe

Centrum handlowe, fot. Shutterstock

FootFall Indeks Polska w ostatnim tygodniu zanotował spadek o 5,5 proc. rok do roku i 15,1 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem – podaje w raporcie firma Experian.

Według analityków spadki we frekwencji w polskim handlu detalicznym w połowie maja powtarzają się w naszych centrach handlowych od kilku lat.

W ubiegłym tygodniu jednak odwiedzalność centrów handlowych była znacznie wyższa. FootFall Indeks Polska w tygodniu 06-12.05 2013 roku wzrósł o 2,9 proc. w porównaniu rok do roku oraz 37,4 proc. w porównaniu z wcześniejszym tygodniem.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

Galeria Jurajska