Sklep Euro RTV AGD w Galerii Wisła

Markety RTV Euro AGD, których właścicielem jest firma Euro-Net sp. z o.o. są lokalizowane zarówno w parkach i galeriach handlowych jak również w obiektach wolnostojących o ile są korzystnie położone pod względem komunikacyjnym i zapewniają miejsca parkingowe dla klientów.

Obecnie w ramach sieci działa blisko 200 sklepów stacjonarnych. Spółka prowadzi też sklep internetowy euro.com.pl. Plany ekspansji na najbliższe kilka miesięcy zakładają otwarcie co najmniej 6 nowych salonów sprzedaży. Wszystkie będą zlokalizowane w centrach handlowych i parkach handlowych.

– Na przełomie sierpnia i września 2013 roku planujemy otwarcie sklepu w CH Trzy Korony w Nowym Sączu. We wrześniu zostaną uruchomione także salony w Parku Handlowym Franowo w Poznaniu oraz w Galerii Katowickiej. W listopadzie ruszy salon w Gemini Park Bielsko-Biała, a na przełomie listopada i grudnia tego roku w Parku Handlowym w Sochaczewie.  W grudniu ruszy sklep w CH Karuzela w Wodzisławiu Śląskim – powiedział w rozmowie  z portalem Retailnet Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju, Euro-Net sp. z o.o.

Wielkość nowych salonów to od 600 do 1,4 tys. mkw.

RTV Euro AGD jest polskim przedsiębiorstwem założonym w 1990 roku. W pierwszych latach swojej działalności spółka stworzyła sieć sprzedaży na rynku warszawskim, a w latach następnych rozszerzyła działalność na teren całego kraju.