Sinsay dołącza do czwórki

Sinsay

Sinsay

Postępuje ekspansja marki Sinsay. Kolejną lokalizacją dla nowej marki będzie Galeria Młyńska w Raciborzu. Otwarcie nowego punktu przewidziane jest na jesień 2013 roku.

Po podpisaniu umów pomiędzy czterema markami grupy LPP, a CREAM, zarządcą Galerii Młyńskiej (o czym już informowaliśmy), doszło do porozumienia także w zakresie marki Sinsay. Będzie to na razie pierwszy Sinsay w promieniu kilkudziesięciu kilometrów. Łączna powierzchnia salonów grupy LPP w Galerii Młyńskiej wyniesie zatem blisko 1,9 tys. mkw.

– W sezonie letnim przeprowadzone zostaną wszystkie niezbędne prace wykończeniowe w lokalach. Ustalony harmonogram zakłada, że już późną jesienią tego roku wszystkie salony otworzą swoje podwoje dla klientów – mówi Łukasz Tomczak, marketing & PR manager, CREAM.

Galeria Młyńska nieprzypadkowo została wybrana jako lokalne centrum ekspansji grupy LPP. Obiekt działający od maja 2008 roku od kilku lat stanowi handlowe centrum 60-tysięcznego Raciborza i, jak poinformował zarząd obiektu, niezmiennie notuje bardzo wysokie wyniki operacyjne.

LPP S.A., właściciel marek House, Mohito, Reserved, Cropp Town i Sinsay, działa na rynku od 1995 roku, jako polska firma, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Od 2001 roku jest notowana na warszawskiej giełdzie.

Galeria Młyńska, należąca do grupy Caelum Development, zarządzana jest przez CREAM.

CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, położonych  w różnych częściach Polski.

Reklama

Galeria Jurajska