Kilkadziesiąt nowych salonów prasowych

PKO BP ma 325 oddziałów w centrach handlowych

PKO BP ma 325 oddziałów w centrach handlowych

Firma Kolporter planuje szeroką ekspansję w centrach handlowych w całym kraju. Nowe salony prasowe będą powstawać przede wszystkim w nowo budowanych centrach handlowych, w pobliżu lokali wynajętych przez operatorów spożywczych.

– W tym roku chcemy podpisać 70 nowych umów najmu zarówno w centrach handlowych, jak i w mniejszych obiektach handlowych. Obecnie posiadamy już 20 podpisanych umów na kolejne lokale w galeriach handlowych, które zostaną otwarte w latach 2014-2016 – mówi w rozmowie z Retailnet Edyta Korbińska, pełnomocnik ds. rozwoju firmy Kolporter.

Najbliższe otwarcia sieci zaplanowane są m.in. w Ptak Outlet w Rzgowie, w Galerii Katowickiej, w Poznań City Center, a także w CH Załęże w Katowicach.

– Naszym zdaniem zdecydowanie najlepszymi aktualnie budowanymi obiektami handlowymi są galerie mieszczące się przy dworcach kolejowych. Zależy nam na tym, by punkty Kolporter i Top-Press znajdowały się w tego typu obiektach. Pasażerowie robiący zakupy w przerwach pomiędzy odjazdami szukają przede wszystkim punktów z prasą. Zależy nam też na obecności w pobliżu operatorów spożywczych. Współpracujemy obecnie z siecią Biedronka – dodaje Edyta Korbińska.

Na otwarcie salonu prasowego o powierzchni 20-50 mkw. firma Kolporter przeznacza nakład w wysokości 70-100 tys. zł. Najczęściej firma otwiera salony o powierzchni ok. 30 mkw.

Obecnie działa około 1000 salonów sieci Kolporter, w tym prawie 150 salonów sieci Top-Press – konceptu rozwijanego z myślą o galeriach handlowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016