Monnari: negocjacje z siecią sklepów Tatuum i Coyoco

Monnari

Monnari

Monnari Trade SA do 27 maja 2013 roku miała pierwszeństwo w sprawie rozmów dotyczących ewentualnego przejęcia firmy Kan, która jest właścicielem sieci sklepów Tatuum i Coyoco. Jak poinformował zarząd Monnari termin negocjacji został przedłużony i odstąpiono od wyłączności na prowadzone rokowania.

Spółki 27 maja podpisały aneks porozumienia, w którym potwierdziły wolę kontynuowania rokowań mających na celu uzgodnienie formy prawnej i harmonogramu procesu ewentualnej inwestycji, a także postanowiły przedłużyć okres przewidywany dla przeprowadzenia badania due diligence – do dnia 30 czerwca 2013 roku.

Monnari ewentualną inwestycję/współpracę z Kan ocenia jako szansę na wzmocnienie spółki na polskim rynku odzieży damskiej w segmencie premium.

Spółka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Salony sieci mają od 150 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia. W 2011 roku spółka uruchomiła sklep internetowy. Na koniec I kwartału 2013 roku sieć sprzedaży Monnari składała się ze 101 salonów. Spółka planuje w II kwartale 2013 roku uruchomienie 6 nowych salonów.

Właścicielem marki Tatuum i Coyoco jest łódzka firma Kan sp. z o.o. Obecnie sieć Tatuum w Polsce liczy 59 salonów własnych oraz ok. 12 franczyzowych, natomiast Coyoco – 10. 40 sklepów Tatuum jest zlokalizowanych poza granicami kraju m.in. w Rosji, Czechach i na Węgrzech. Salony Tatuum znajdują się m.in. w warszawskich Złotych Tarasach i CH Arkadia, w gdańskim Centrum Alfa i w Galerii Bałtyckiej, w krakowskiej Galerii Kazimierz i w Galerii Krakowskiej. Średnia powierzchnia sklepów Tatuum wynosi 150 mkw. Marka Tatuum oferuje odzież męską i damską. Spółka od marca 2012 prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym.

Reklama

Galeria Jurajska