Norco: aranżacja przestrzeni handlowej

Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowym w Norco

Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowym w Norco

– Dobry projekt wyposażenia sklepu decyduje o sukcesie lub porażce w walce o potencjalnego klienta. Nawet najlepsza kolekcja ubrań wyeksponowana na nieodpowiednio dobranych meblach jest skazana na porażkę rynkową – powiedział Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowy w Norco.

– Istnieją specjalne meble przeznaczone dla sklepów z różnymi rodzajami odzieży. Różnią się zarówno materiałem z którego są wykonane, formą, funkcjonalnością, jak i kolorystyką. Można powiedzieć, że design mebli do sklepów młodzieżowych jest bardziej industrialny, do sklepów z bielizną bardziej skłaniający do intymności. W obu przypadkach stosowane są różne sposoby prezentacji odzieży. Jednak główną rolę odgrywają : tożsamość marki, dla której aranżujemy wnętrze sklepu oraz preferencje jej klienta. Na rynku z powodzeniem funkcjonuje wiele marek sklepów, które oferują pełną gamę produktów odzieżowych na jednej powierzchni: od ubranek dla dzieci po bieliznę dla pań i panów.

– W Norco doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego ogromny nacisk kładziemy na fazę projektowania mebli i przestrzeni handlowej. Na bieżąco śledzimy rozwój rynku i trendów w nim panujących. Naszym celem jest tak zaprojektować meble i akcesoria wyposażenia aby dać naszemu klientowi gwarancję efektywnego rozwoju i umożliwić wypracowanie dużego zysku. Należy pamiętać, że projekt mebla to nie tylko jego wygląd ale także dobór odpowiednich materiałów przy jego wykonaniu, dzięki którym produkt zachowa przez wiele lat użytkowania atrakcyjny wygląd – dodał Rafał Maciejczuk.

Spółka Norco wywodzi się z Norwegii i od ponad 25 lat, świadczy usługi obejmujące całościowe wyposażenie każdego sklepu. Firma preferuje dobry design oraz efektywne i adekwatne do potrzeb rozwiązania. Wykonuje też całość koniecznej pracy, od projektu do finalnej realizacji. W swoich aranżacjach wykorzystuje szerokie portfolio mebli, elementów dodatkowych i materiałów wykończeniowych. Na długiej liście klientów znajdują się między innymi: Reserved, Mohito, Cropp, House, Esotiq, Top Secret, Heavy Duty, Bergson, Venezia, Duka, Moodo, Inmedio, 1 minute, Neonet i wielu innych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016