COS w natarciu na nowe rynki

Salon COS w Warszawie

Salon COS w Warszawie

Marka COS przygotowuje się do otwarcia w Katowicach swojej trzeciej lokalizacji w Polsce. Butik znajdować się będzie w Centrum Handlowym Silesia City Center. Otwarcie zaplanowane jest na tegoroczne lato, a salon ma zająć 445 mkw.

Tymczasem COS (Collection of Style) kontynuuje dalszą globalną ekspansję – tym razem marka otworzy salon na rynku tureckim. Pierwszy sklep marki zostanie otwarty pod koniec roku i mieścić się będzie w kompleksie Zorlu, który powstaje w Stambule.

Otwarcie sklepu na różnorodnym rynku tureckim stanowić będzie ważny krok w rozwoju marki COS. Jej znakiem rozpoznawczym stały się kolekcje, w których znaleźć można podstawowe elementy garderoby, jak również nowoczesne wzornictwo.

– Bardzo cieszymy się z otwarcia sklepu w Stambule. Kompleks Zorlu stanowić będzie idealne miejsce na sklep COS, w tętniącym i pełnym życia mieście, jakim jest Stambuł – mówi Marie Honda, dyrektor kreatywna marki COS.

Marka COS powstała w marcu 2007 r. wraz z otwarciem pierwszego sklepu przy londyńskiej Regent Street. COS jest częścią grupy H&M i stanowi jej uzupełnienie, ponieważ działalność obu firm opiera się na tym samym założeniu biznesowym – moda i jakość w najlepszej cenie.

Najwyższe ceny w ofercie H&M rozpoczynają zakres cenowy odzieży marki COS. Asortyment COS jest szeroki i dzieli się na kilka podstawowych koncepcji, w tym niezbędne elementy garderoby, odświeżone klasyki i najnowsze trendy zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.

Kolekcje brandu powstają we współpracy z zespołem projektantów i nabywców. Obecnie COS dysponuje siecią 67 sklepów w 17 krajach (Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Dania, Francja, Hiszpania, Belgia, Irlandia, Szwecja, Finlandia, Hong Kong, Włochy, Norwegia, Dubaj, Kuwejt, Chiny i Polska), którą uzupełnia sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową do 18 krajów w Europie.

 

 

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska