Zmiany w perfumeriach Sephora

Sephora DH Junior

Sephora DH Junior

W jednej z flagowych perfumerii sieci Sephora mieszczącej się w Warszawie w domu handlowym Junior zakończono modernizację wnętrza. W lokalu o powierzchni 330 mkw. nastąpiło wiele zmian, które sieć będzie wprowadzać także w innych swoich salonach.

– Ukończony niedawno remodeling jednej z naszych flagowych perfumerii w domu handlowym przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie, obejmował przede wszystkim zmianę układu sklepu, tak aby był on zgodny z najnowszym konceptem aranżacji perfumerii Sephora – mówi w rozmowie z Retailnet Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska.

– Strefa kas została przeniesiona na jedną ze ścian sklepu co uwolniło wolną przestrzeń pośrodku perfumerii i pozwoliło na reorganizację jej układu oraz poszerzenie asortymentu oferowanych produktów. Wśród nowatorskich rozwiązań, które zainstalowaliśmy w naszej perfumerii warto wymienić olbrzymie ekrany LCD umieszczone za kasami, na których wyświetlane są filmy z licznych eventów organizowanych przez Sephora i pokazów z udziałem makijażystów marki, a także filmiki instruktażowe z videobloga blogmakijaz.pl. Materiały te przyciągają uwagę naszych klientów i umilają im czas, gdy na przykład czekają na zapakowanie prezentu – dodaje Kamila Jaroszyńska.

Na okres wakacji firma planuje remodeling kolejnych perfumerii Sephora w naszym kraju.

– Na nowo zaaranżowaliśmy również strefę wejścia do perfumerii. Umieszczono w niej charakterystyczne podświetlane biało-czarne pasy, których zadaniem jest zachęcanie klienta znajdującego się na ulicy Marszałkowskiej do wstąpienia do Sephora, a także podświetlane elementy w postaci kolorowych visuali. Rozszerzyliśmy też ofertę usług dostępnych w perfumerii Junior m.in. o Brow Bar marki Benefit, gdzie można wykonać regulację i makijaż brwi. Ciekawostką jest to, że akurat to stoisko Brow Bar to prototyp, zaprojektowany specjalnie i dopasowany do potrzeb tej konkretnej perfumerii Sephora, co oznacza, że nie znajdziemy go w żadnym innym sklepie w Polsce – twierdzi dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska.

W ubiegłym roku firma zmodernizowała wnętrza swoich 10 salonów. W 2013 roku Sephora planuje łącznie remodelling kolejnych ośmiu perfumerii.

Firma Sephora prowadzi obecnie w Polsce 91 perfumerii. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska