Skok na Sok wkrótce z partnerami

Przedstawiciele sieci Skok na Sok

Przedstawiciele sieci Skok na Sok

Sieć juice barów Skok na Sok planuje ekspansję w oparciu o system franczyzowy. Spółka obecnie posiada siedem punktów sprzedaży zlokalizowanych na razie tylko w stolicy.

– Aktualnie jesteśmy na etapie dopracowywania systemu franczyzowego sieci Skok na Sok. Uruchomienie systemu planujemy na przełomie sierpnia/września 2013 roku. Do końca tego roku zamierzamy wprowadzić 1-2 franczyzobiorców. Naszą grupą docelową są przede wszystkim ludzie zamożni, a zatem interesują nas najlepsze i największe centra handlowe oraz prestiżowe miejsca przy głównych ulicach miast – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Jan Górczyński, Brand Manager, Skok na Sok SA.

Dotychczas spółka uruchomiła siedem punktów sprzedaży – cztery znajdują się w centrach i galeriach handlowych ( CH Targówek, Arkadia, Blue City i Sadyba Bets Mall), a trzy przy ruchliwych ulicach Warszawy. Wszystkie dotychczas otwarte placówki to punkty własne.

– Z początkiem czerwca ruszył nowy punkt w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall. Docelowo jednak chcemy wyjść poza stolicę i otworzyć lokale w największych miastach w Polsce. W pierwszej kolejności postawimy na Łódź, Kraków, Wrocław i Trójmiasto – dodaje Górczyński.

Spółka otwiera zarówno lokale wolnostojące jak i wyspy handlowe. Te pierwsze mają zazwyczaj około 60 mkw. powierzchni, a wyspy handlowe ok. 20 mkw.

Sieć juice barów Skok na Sok powstała w 2009 roku. Marka oferuje klientom świeżo wyciskane soki, soki z musli oraz koktajle.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016