Osovski: otwarcie sklepu online to konieczność

Salon Osovski

Salon Osovski

Klienci marki Osovski od niedawna mogą kupować odzież brandu nie tylko w sklepach stacjonarnych w centrach handlowych, ale także przez internet. Firma Alkor sp. z o.o. zdecydowała się na otwarcie oficjalnego e-sklepu marki.

Sklep online działa od niedawna, dlatego pierwsze dane sprzedażowe względem punktów stacjonarnych będziemy mogli oszacować najwcześniej pod koniec roku – mówi w rozmowie z Retailnet Krzysztof Osowski, właściciel marki Osovski.

– Tego rodzaju sklep pozwala zaistnieć w szerszej świadomości konsumentów w całym kraju. Dzięki temu każdy mężczyzna dbający o elegancję i ceniący jakościową odzież może kupić nasze koszule, nie wychodząc z domu. Salon internetowy stanowi więc wygodne dopełnienie formy sprzedaży stacjonarnej, którą także zamierzamy rozwijać w najbliższym czasie. Sklep online promujemy m.in. poprzez pozycjonowanie i mailing, a w niedalekiej przyszłości poprzez współpracę z sieciami afiliacyjnymi – dodaje Krzysztof Osowski.

Firma Alkor sp. z o.o, której właścicielem jest Krzysztof Osowski posiada obecnie dwa salony z odzieżą męską Osovski w centrach handlowych. Znajdują się one w warszawskich galeriach Blue City oraz CH Promenada. Firma zapowiada kolejne otwarcia w centrach handlowych. Jeszcze w 2013 roku mają zostać uruchomione kolejne dwa sklepy.

– Koncentrujemy się na rynku warszawskim, gdzie szukamy jak najlepszych lokalizacji w prestiżowych centrach handlowych. W niedalekiej przyszłości planujemy rozwój placówek w innych dużych miastach w Polsce. Średnia powierzchnia naszych obecnych salonów to około 40 metrów kwadratowych – dodaje właściciel Alkor sp. z o.o.

Marka Osovski oferuje w swoich salonach koszule gotowe oraz szyte na miarę. Marka znana jest z wykorzystywania do produkcji wyłącznie tkanin o podwójnej gęstości splotu oraz dbałości o detale wykończenia i jakość dodatków. Marka powstała w 2009 roku.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska