Kampania Reserved
Kampania Reserved

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2013 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły około 309 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2012 roku o 25 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży przekroczyła 62 proc. i była wyższa od zrealizowanej w maju roku poprzedniego o 2 punkty procentowe.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2013 roku wyniosła ok. 1,389 mln zł. Przychody te były wyższe o 21 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przypomnijmy, na koniec pierwszego kwartału 2013 roku LPP dysponowała 1104 sklepami o łącznej powierzchni 453 tys. mkw.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.