Wittchen
Wittchen

Sieć Wittchen rozbudowała i unowocześniła swój sklep interentowy. Sklep on-line w nowej odsłonie zaprezentowano z początkiem czerwca 2013 roku.

– Na podstawie doświadczenia oraz w oparciu o sugestie i uwagi dotychczasowych Klientów postanowiliśmy stworzyć sklep, w którym każdy bez względu na wiek, czy poziom znajomości internetu będzie mógł w wygodny i przejrzysty sposób zrobić zakupy – poinformowali przedstawiciele spółki.

Szczególną wagę, jak podkreślono, przyłożono do czytelnego rozmieszczenia produktów i kategorii. Na stronie sklepu www.sklep.wittchen.com znajdują się sekcje, takie jak: kobieta, mężczyzna, galanteria skórzana, nowości, promocje oraz outlet. Ponadto udostępniono opisy wszystkich dostępnych kolekcji.

W nowej odsłonie serwisu można odnaleźć nie tylko zmieniony wygląd i prostszą obsługę, ale także szereg nowych funkcjonalności, które mają sprawić, że zakupy przez internet będą łatwiejsze. Najnowsza odsłona sklepu to także przede wszystkim zmodernizowany layout.

Oprócz modernizacji związanej z usystematyzowaniem kategorii spółka oferuje także możliwość zapisania się do newslettera, w którym będą zamieszczane informacje o nowościach oraz unikalne oferty promocyjne.

Firma Wittchen obecnie posiada około 50 sklepów w całej Polsce. Prowadzi sklepy własne, franczyzowe oraz outletowe. Poza Polską marka dostępna jest w Rosji, na Białorusi, w Czechach, na Ukrainie i na Litwie.