Bonarka City Center

Marka Mango oddaje do użytku w nowej odsłonie salon sprzedaży w krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center.

Firma podpisała umowę najmu nowego lokalu o powierzchni aż 804 mkw., do którego przeniesie się w czerwcu 2013 roku. Nowy salon Mango w Bonarka City Center będzie największym sklepem tej sieci w Polsce.

– W dzisiejszej sytuacji rynkowej, najemcy decydują się na powiększanie powierzchni swoich sklepów jedynie w najlepszych lokalizacjach. Inwestycja taka jest poprzedzona szczegółową analizą potencjału danego miejsca oraz charakterystyki klientów. Decyzja Mango cieszy mnie więc podwójnie – Bonarka będzie miała więcej do zaoferowania swoim klientom, ale też w czytelny sposób potwierdza swoją silną pozycję rynkową – komentuje Natalia Pradelska, Country Leasing Director TriGranit Management.

Mango to katalońska firma posiadająca sieć sklepów odzieżowych. Marka została założona w 1984 roku. Sprzedaje odzież i akcesoria damskie. Obecnie posiada ponad 2,6 tys. sklepów w 107 krajach.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 270 sklepów, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na terenie kompleksu znajduje się parking na 3,2 tys. samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się pierwszy na świecie ośrodek edukacyjno-wychowawczy w centrum handlowym: U Siemachy o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.