Maj dobry dla Gino Rossi

Salon Lancerto

Salon Lancerto

Przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi wyniosły w maju 2013 roku 15 mln zł  i były wyższe o 13 proc. w skali roku.

Narastająco, w okresie styczeń-maj 2013 r. przychody wyniosły 79,6 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. r/r – poinformowała spółka w komunikacie.

Sprzedaż spółki Gino Rossi w okresie styczeń-maj 2013 r. wyniosła 46,7 mln zł i była wyższa o 9 proc. od osiągniętej w okresie styczeń-maj 2012 roku. W maju sprzedaż wyniosła 8,1 mln zł i była wyższa o 17 proc. licząc rok do roku.

Sprzedaż spółki Simple w okresie styczeń-maj 2013 wyniosła 32,9 mln zł, co oznacza wzrost o 5 proc. w skali roku w obu przypadkach. W maju sprzedaż spółki wzrosła o 8 proc. r/r do 6,9 mln zł.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.

Gino Rossi oferuje obuwie ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Jak już informowaliśmy, w 2013 roku Gino Rossi planuje otworzyć do pięciu sklepów obuwniczych i cztery sklepy spółki odzieżowej Simple.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016