Pepco nie zwalnia tempa ekspansji

Pepco

Pepco

Sieć Pepco zapowiada kolejne otwarcia. Tylko w najbliższych dniach zostanie otwartych 8 nowych sklepów. Znajdą się one zarówno w galeriach handlowych, jak i przy ulicach. Pepco zakończy czerwiec 2013 roku z liczbą 440 salonów w całej Polsce.

Najbliższe otwarcia sieci zaplanowano między innymi w Galerii Cuprum Arena w Lubinie, a także w Galerii Mistrza Jana w Węgrowie. Ponadto sklepy Pepco pojawią się w: Pruszkowie, Konstancinie, Tarnowie Podgórnym, Morągu, Ostrzeszowie, czy Czarnej Białostockiej.

W ubiegłym miesiącu sieć otworzyła salon w centrum handlowym Port Łódź. W maju otwarto także salony w Nowym Dworze Gdańskim, Świebodzicach oraz Strzelnie.

Pepco realizuje też swoją strategię ekspansji na Słowacji. W ostatnich tygodniach w tym kraju otwarto dwa sklepy. Znalazły się one w miejscowościach Skalica i Hlohovec.

Uruchomienie jednego sklepu Pepco to inwestycja rzędu około miliona złotych. Średnia powierzchnia punktu handlowego sieci zajmuje 350 mkw. Do końca 2013 roku firma chce uruchomić łącznie 80 nowych punktów sprzedaży. W 2014 roku Pepco planuje posiadać w Polsce sieć 600 sklepów.

Pepco to sklepy dyskontowe, oferujące artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe sprzedające towary w niższych cenach.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska