Coccodrillo: druga umowa z Carrefourem

Salon Coccodrillo

Salon Coccodrillo

Firma CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo podpisała umowę najmu z Carrefour Polska.

Nowy salon sprzedaży sieci Coccodrillo zostanie otwarty w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. Sklep  zajmie powierzchnię 60 mkw.

– Podpisana umowa najmu z właścicielem marki Coccodrillo to wzmocnienie dotychczasowej oferty skierowanej do najmłodszych klientów. Carrefour Polska przywiązuje dużą wagę do tego, aby posiadane przez Grupę centra handlowe były przyjazne dla rodzin, tak pod względem oferty handlowej, jak również komunikacji wewnątrz obiektu. Nasze centra posiadają liczne udogodnienia skierowane do matek oraz kobiet w ciąży – podkreśla  Ewa Karska dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Obecnie sieć Coccodrillo posiada ponad 180 salonów na terenie całej Polski, w których oferuje kolekcje odzieży dla dzieci w wieku 0 -14 lat. Sklep w Galerii Słowiańskiej jest kolejnym po  CH Morena salonem tej marki obecnym w centrach handlowych Carrefour.

Galeria Słowiańska to jeden z pierwszych centrów handlowych w Zgorzelcu. Na powierzchni ok. 20 tys. mkw. GLA  funkcjonuje ok. 40 sklepów i punktów usługowych oraz parking na 720 samochodów. Wiodącymi najemcami są znane i cenione na polskim rynku marki odzieżowe, a także hipermarket Carrefour zajmujący powierzchnię ponad 11 tys. mkw.

Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, przeprowadzając ich modernizację, rozbudowę oraz częściową lub całkowitą rekomercjalizację. W obecnej chwili w portfelu Grupy znajduje się kilkadziesiąt centrów handlowych zlokalizowanych głównie w dużych i średnich miastach.

Obecnie pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek. W ich gronie są hiper- i supermarkety, przymarketowe stacje paliw, jest też ponad 40 centrów handlowych oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016