Monnari
Monnari

Spółka odzieżowa Monnari planuje w II kwartale 2013 roku poszerzyć sieć o 6 nowych salonów. Najnowszy punkt otwarty został 31 maja w Centrum Handlowym Jantar w Słupsku. Ponadto w maju ruszył salon Monnari w Galerii Solnej w Inowrocławiu, w CH Europa Centralna w Gliwicach (pow. ok. 170 mkw.) oraz w Galerii Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie Koźlu (pow. blisko 140 mkw.).

Strategia spółki zakłada wyważony rozwój sieci salonów nie większy niż przyrost 10 salonów rocznie.

Spółka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Salony sieci mają od 150 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia. W 2011 roku spółka uruchomiła sklep internetowy. Na koniec I kwartału 2013 roku sieć sprzedaży Monnari składała się ze 101 salonów.

Przychody spółki Monnari w I kwartale 2013 roku wzrosły o 12,1 proc i wyniosły ponad 30,5 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego (wówczas ok. 27,3 mln zł).