Pierwszy salon Próchnik w nowym koncepcie

Salon Próchnik

Salon Próchnik

W warszawskim Centrum Handlowym Blue City otwarto pierwszy salon sieci Próchnik z nowym logo marki. Sklep znajduje się na poziomie 0 i zajmuje powierzchnię 78 metrów kwadratowych.

Dotychczas wszystkie działające salony marki zaopatrywane były w szyldy z dawnym logotypem marki. W rozmowie z redakcją Retailnet Rafał Bauer, prezes Próchnik SA zapowiedział, że sukcesywnie szyldy będą wymieniane na nowe.

– Trzeba pamiętać, że rebranding to proces dość powolny. Nasz nowy shop concept zaprezentowany został wlaśnie w warszawskim Blue City. Dopiero później zajmiemy się modernizacją starych salonów – mówi Rafał Bauer, prezes firmy.

Firma znana do tej pory z eleganckiej odzieży męskiej planuje wprowadzić do sklepów kolekcje dla kobiet.

– Bardzo chciałbym zaproponować kobietom klasyczny i dobry jakościowo asortyment. Mam nadzieję, że wkrótce będzie to możliwe – dodaje Rafał Bauer. – Chciałbym, aby Próchnik oferował też kosmetyki – całą beauty line. Rozmawiamy z jedną z cenionych polskich firm, aby w tym celu połączyć siły. Mamy bardzo dobry kontrakt z drogeriami. Będziemy jednak zmieniać opakowanie perfum, chociaż produkt ze starym logo sprzedaje się dobrze.

Jak już informowaliśmy, Próchnik planuje otwarcie w najbliższym czasie sklepu internetowego marki.

Obecnie spółka Próchnik posiada 31 salonów firmowych. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych na terenie kraju.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016