Ruszył pierwszy salon Sportsdirect

Salon Sportsdirect

Salon Sportsdirect

Sportsdirect.com, brytyjska marka akcesoriów sportowych, 6 czerwca 2013 roku otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie. Jak informowaliśmy już w maju marka planuje ekspansję także w innych miastach w kraju.

Pierwszy sklep sieci ruszy w Parku Handlowym Targówek.

– Pomimo olbrzymiego rozwoju, jaki był naszym udziałem od momentu powstania, stale przyświeca nam ta sama filozofia. Nadal pragniemy, aby nasze sklepy były miejscem, w którym klienci mają dostęp do bogatej i kompletnej oferty produktów najlepszych światowych marek w niskich cenach – wyjaśniają przedstawiciele Sportsdirect.com.

Sportsdirect.com oferuje odzież, obuwie i sprzęt w konkurencyjnych cenach. Asortyment firmy obejmuje produkty znanych marek, takich jak: Nike, Adidas, Lonsdale, Puma i Dunlop.

W sklepie w Parku Handlowym Targówek, zostały zaaranżowane specjalne strefy poświęcone konkretnym dyscyplinom sportu m.in. strefa She Runs He Runs, Field & Trek, Soccer Scene, European Discount Golf czy Bigbikechain.com

– Jesteśmy bardzo dumni, że tak znacząca marka, jaką jest Sportsdirect.com, na pierwszą lokalizację w Polsce wybrała Park Handlowy Targówek. Polscy klienci, którzy coraz chętniej uprawiają sport, mogą w nim kupić nie tylko sprzęt i ubrania niezbędne do trenowania ulubionej dyscypliny, ale też inne przydatne akcesoria – podkreśla Elżbieta Ratajczyk, Marketing Manager Parku Handlowego Targówek.

Sklep Sportsdirect.com znajduje się w pierwszym lokalu pasażu handlowego, sąsiadującym z Domoteką i zajmuje powierzchnię aż 2950 mkw.

Jak już informowaliśmy Sportsdirect.com podpisał już umowę z Centrum Handlowym Europa Centralna w Gliwicach firma planuje też dalsze otwarcia sklepów w naszym kraju.

– Nie zamierzamy poprzestać w Polsce na jednym sklepie, dlatego już planujemy kolejne otwarcia salonów sieci Sportsdirect.com. Chcemy otworzyć co najmniej 4 sklepy, ale prowadzimy rozmowy z kilkoma centrami handlowymi, dlatego też może okazać się, ze otworzymy 6 nowych salonów – mówił w ostatniej rozmowie z Retailnet Krzysztof Ciawowicz, odpowiedzialny za ekspansję firmy Sportsdirect.com w Europie Wschodniej.

– Jesteśmy zainteresowani przede wszystkim centrami handlowymi w największych miastach Polski. Interesują nas lokale o powierzchni średnio 2 tysiące metrów kwadratowych, choć czasem otwieramy nieco większe salony – dodał.

Firma jest największym detalistą sportowym w Wielkiej Brytanii. Od momentu powstania w 1982 roku stale powiększa swoją sieć sprzedaży, która dziś obejmuje ponad 400 sklepów.

Park Handlowy Targówek wraz z Domoteką, Ikea, Leroy Merlin i pasażem meblowym to największe w Polsce centrum wyposażenia wnętrz. 100 sklepów centrum oferuje meble. Ofertę Parku Handlowego Targówek wzbogacają sklepy z artykułami dla dzieci (Smyk Megastore, Mothercare i Świat Dziecka), delikatesy Piotr i Paweł, sklep zoologiczny Kakadu, a także pasaż usługowy z pralnią, klubem fitness, biurem podróży oraz restauracjami. Do dyspozycji klientów parku oddanych zostało 5 tys. miejsc parkingowych. Obiekt należy do Inter IKEA Centre Polska SA.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016