Salon Troll

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2013 roku wyniosła 37,8 mln zł i była o 5 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego – podano w komunikacie spółki Redan SA.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w maju 2013 r. wynosił 20,8 mln zł, tj. o 6 proc. wyższy niż w maju ubiegłego roku. Sprzedaż po 5 miesiącach br. osiągnęła poziom 86,6 mln zł i była wyższa o 4 proc. r/r.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,4 tys. mkw., co oznacza 3 proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2013 r. wynosiła 17,0 mln zł i była wyższa o 4 proc. od osiągniętej w maju 2013 r. Sprzedaż po 5 miesiącach br. wynosiła 86,7 mln zł, i była wyższa o 12 proc. r/r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,4 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 12% proc.r/r.

Powierzchnia całej sieci Grupy Kapitałowej Redan na koniec maja wynosiła 99,8 tys. mkw., co oznacza 7 proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

W ujęciu narastającym za 5 miesięcy 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 173,3 mln zł i była o 8 proc. wyższa w ujęciu r/r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w maju 2013 r. osiągnęła poziom 1,6 mln zł, co oznacza 12 proc. wzrost do maja 2012 r. Natomiast za 5 miesięcy sprzedaż wynosiła 11,4 mln zł, co oznacza wzrost o 53 proc. r/r.