Ponad 440 tys. w Solnej

Galeria Solna

Galeria Solna

440  tysięcy osób odwiedziło inowrocławską Galerię Solną w ciągu pierwszego miesiąca od jej otwarcia.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku. Po pierwszych tygodniach od otwarcia odwiedzalność ustabilizowała się na poziomie 80-85 tys. wizyt tygodniowo – mówi  Grzegorz Pękalski, prezes zarządu w Libra Project, inwestora galerii

-Ten dobry start jest składową kilku czynników. Na pewno bogata i różnorodna oferta handlowa z silną reprezentacją sklepów znanych, międzynarodowych marek sieciowych a także lokalnych, lubianych przez Inowrocławian. Drugim ważnym czynnikiem, który z pewnością miał wpływ na taką frekwencję jest nasza oferta wydarzeń i innych projektów marketingowych skierowanych do mieszkańców Inowrocławia. W każdym tygodniu organizujemy ciekawe akcje, konkursy, które przyciągają mieszkańców. Od początku zakładaliśmy, iż Galeria Solna ma być idealnym miejscem na zakupy, ale też miejscem, w którym można miło spędzić czas z przyjaciółmi czy też z rodziną. Oczywiście dobry wynik zobowiązuje nas do dalszej intensywnej pracy, aby utrzymać ten wysoki poziom – podsumowuje prezes.

Galeria Solna działa od 8 maja 2013 roku. Stopień komercjalizacji obiektu obecnie wynosi 96 proc. Tuż po otwarciu galerii do grona najemców dołączyły jeszcze salony NC +, Play, sklepy Top Secret, La Booga, Apteka oraz znana przez mieszkańców Inowrocławia restauracja -Róże Fiołki i Aniołki.

Galeria Solna ma 30 tys. mkw. powierzchni na której znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych. Do dyspozycji klientów oddanych zostało 1 tys. miejsc parkingowych. Zasięgiem oddziaływania Galeria obejmuje ponad 200 tys. mieszkańców miasta oraz okolicznych miejscowości usytuowanych wokół Inowrocławia. Inwestorami Galerii są Libra Project sp. z o.o oraz Acteeum Central Europe.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016