Polski brand modowy otworzy swój kolejny salon o powierzchni 620 mkw. w Galerii Warmińskiej. Obecnie Carry posiada 84 salony na terenie całego kraju. Nowy sklep znajdzie się na poziomie +1 i będzie jedynym sklepem brandu w regionie.

– Przy tworzeniu koncepcji komercjalizacyjnej, obok międzynarodowych sieci skupiamy się również na naszych rodzimych firmach. Carry to marka, która ze szczególną starannością wybiera lokalizacje swoich salonów. Stąd też szczególnie miło jest nam ją powitać pośród grona najemców – mówi Mariusz Kowalczyk, który z ramienia spółki Libra Project odpowiedzialny jest za komercjalizację Galerii Warmińskiej.

Carry działa wielopłaszczyznowo – zajmuje się projektowaniem, tworzeniem oraz sprzedażą. Ofertę produktową stanowi odzież damska, męska i młodzieżowa oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Kolekcje Carry to casual codzienny i weekendowy, skupiający się na detalach, często akcentowanych w wyrazistych kolorach. Marka należąca do Carry sp. z o.o. powstała w 2000 roku.

Galeria Warmińska będzie największym kompleksem wielofunkcyjnym w całym województwie warmińsko-mazurskim. Projekt powstanie przy skrzyżowaniu dwóch największych arterii komunikacyjnych miasta – ulic Tuwima i Sikorskiego obok istniejącego od 10 lat parku handlowego, w skład którego wchodzi Real, Media Markt i Praktiker. W ten sposób powstanie wzajemnie uzupełniający się kompleks handlowo-rozrywkowo-rekreacyjny o znaczeniu regionalnym. Klient będzie miał do dyspozycji kompletną ofertę składającą się z hipermarketu spożywczego, operatora dom i ogród oraz największego w regionie sklepu multimedialnego. Będzie miał również galerię handlową wzbogaconą o ofertę rozrywkową.

Powierzchnia całkowita dwupoziomowej galerii wyniesie 116 675 mkw. Znajdzie się w niej 169 sklepów i punktów usługowych,  pojawią się także kawiarnie i restauracje, kręgielnia, klub fitness z kortami squash, dziewięciosalowe kino oraz dwupoziomowy parking na 1200 miejsc.