Galeria Mazovia poszerza ofertę

Salon KiK

Salon KiK, KiK Textilien und Non-Food GmbH

Do grona najemców płockiej Galerii Mazovia dołącza jedna z najszybciej rozwijających się sieci dyskontów tekstylnych w Europie. Otwarcie salonu KiK o powierzchni 450 mkw. planowane jest pod koniec trzeciego kwartału 2013.

– KIK jest marką, której strategia biznesowa opiera się na doborze obiecujących i rentownych lokalizacji oraz starannym wyborze otoczenia swoich salonów. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pozyskać tak uznawaną w Europie markę, która również w Polsce odnosi znaczące sukcesy w popularyzacji swojej oferty wśród klientów. Pozyskanie takiego najemcy to urzeczywistnienie naszych planów biznesowych i potwierdzenie efektywności naszej strategii rekomercjalizacyjnej – mówi Krzysztof Kopytowski, dyrektor galerii Mazovia.

– Nie bez znaczenia jest fakt, iż wyznajemy taką samą filozofię jak firma KiK, której hasło brzmi „ Klient jest Królem”, dlatego urzeczywistniamy ideę spełniania wymagań wszystkich klientów oraz dostosowywania oferty do ich wieku, preferencji i portfela – podkreśla Krzysztof Kopytowski.

W salonie KiK klienci znajdą odzież damską, męską i dziecięcą, jak również dodatki, biżuterię, kosmetyki oraz zabawki i tekstylia domowe, a wszystko w atrakcyjnych cenach.

Salon KiK wraz z takimi markami jak Zara, H&M, grupa LPP i nowo otwarte sklepy Bershka, Orsay, Cipo&Baxx i New Yorker, ma stworzyć dopasowaną do wymagań każdego klienta ofertę handlową Galerii Mazovia.

Uznanie i popularność marki KiK wśród klientów podkreśla istnienie 3,2 tys. salonów w ośmiu krajach Europy.

Galeria Mazovia to największa w Płocku galeria handlowa o powierzchni całkowitej około 54,5 tys. mkw., w tym 28 tys. mkw. powierzchni najmu, mieszcząca ponad 110 salonów znanych polskich i międzynarodowych marek – Zara, Stradivarius, H&M, Media Markt, Grupa LPP – oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Inwestorem obiektu jest Lewandpol sp. z o.o.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016