Dobry maj dla H&M

Salon H&M

Salon H&M

W maju 2013 całkowita sprzedaż Grupy H&M z wliczeniem podatku VAT w walutach miejscowych wzrosła o 9 procent w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym.

W całym drugim kwartale 2013 roku, czyli w okresie od 1 marca do 31 maja, sprzedaż z wliczeniem podatku VAT także wzrosła o 5 procent w walutach miejscowych. Z kolei sprzedaż w porównywalnych jednostkach zmniejszyła się o 4 procent.

Na dzień 31 maja 2013 grupa H&M posiadała łącznie 2908 sklepów na całym świecie. Rok wcześniej grupa w tym samym czasie posiadała 2575.

W planach spółki na ten rok, jak już informowaliśmy, jest otwarcie 350 sklepów H&M. Nowe sklepy powstaną w Chile, Serbii, Indonezji, Estonii oraz na Litwie. Na rok 2014 zaplanowano debiut sieci w Australii. Na początek 2014 roku zapowiedziano także poszerzenie oferty sportowej.

Oprócz sieci H&M, grupa posiada również takie marki jak COS, & Other Stories, Monki, Weekday and Cheap Monday.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska