Salon Bershka
Salon Bershka

W I kwartale 2013 przychody netto grupy Inditex ze sprzedaży były wyższe o 5 proc. w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym.

Przychody netto ze sprzedaży we wszystkich sklepach grupy wyniosły 3,6 miliarda euro, z czego czysty dochód dla Inditex wyniósł 438 milionów euro.

W ciągu pierwszego kwartału 2013 Inditex powiększył lub zmodernizował 25 flagowych sklepów swoich marek na całym świecie.

Inditex w ostatnim kwartale zdecydował się na wprowadzenie sprzedaży  online produktów marki Zara w Kanadzie w kwietniu bieżącego roku, a także planuje wprowadzenie sprzedaży online w Rosji już jesienią 2013 r.

Grupa zakończyła I kwartał bieżącego roku z liczbą 6058 sklepów działających na 86 rynkach. W tym czasie grupa otworzyła swoje sklepy w nowych krajach. Sklepy Zara Home zadebiutowały w Japonii (Osaka i Jokohama) oraz w Panamie. Oysho otworzyło swoje pierwsze sklepy w Panamie i Kolumbii. Stradivarius i Bershka otworzyły sklepy na Filipinach. Ponadto marka Bershka stała się dostępna w Tunezji. Marka Stradivarius miała premierę w Weronie (Włochy), a Zara weszła do indyjskiego miasta Jaipur.