Carrefour stawia na franczyzę

Carrefour express

Carrefour express

W ubiegłym miesiącu firma Carrefour otworzyła kilkanaście nowych sklepów franczyzowych.  Łącznie w maju otwarto 14 nowych placówek sieci.

Wielu franczyzobiorców nie poprzestaje na jednym sklepie Carrefour Express i otwiera następne. Np. jeden z warszawskich franczyzobiorców uruchomił w maju już swój siódmy sklep franczyzowy w ramach sieci.

Oprócz tego powstało także 13 nowych placówek w różnych regionach kraju. W ubiegłym miesiącu sklepy z logo Carrefour Express i Globi pojawiły się m.in. w Krakowie, Kielcach, Sandomierzu oraz na popularnym sopockim Monciaku. W samej tylko Warszawie w maju otworzono 4 nowe sklepy franczyzowe należące do sieci Carrefour Express.

– Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. W modelu Carrefour zapewniamy partnerowi odpowiednie narzędzia oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie prowadzenie sklepu – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

Carrefour Polska oferuje dwa koncepty franczyzowe: Carrefour Express minimarket, dostosowany do potrzeb zarówno rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich oraz Carrefour Express convenience przeznaczony dla  dużych miast.. Firma posiada także propozycję współpracy dla właścicieli małych sklepów (o powierzchni <100 mkw.) w małych miastach i na terenach wiejskich –jest nią Globi. Sklepy te mogą w przyszłości się rozwinąć i zostać przekształcone w Carrefour Express.

Carrefour to jeden z liderów wielkiej dystrybucji. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie tworzy także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour powiela dwa koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, sprawdzające się w otoczeniu typowo miejskim. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 mkw.. Sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu.

Obecnie w Polsce działa już ok. 350 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Firma Carrefour jest wystawcą tegorocznej edycji SCF Fall Edition. Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.

Reklama

Galeria Jurajska