Premiera luksusowej marki w Warszawie

Salon Louis Vuitton

Salon Louis Vuitton

W warszawskim domu handlowym Vitkac otwarto salon jednej z najbardziej luksusowych marek na świecie. Sklep o powierzchni 270 mkw. otworzył Louis Vuitton. Znajduje się on w otoczeniu salonów innych renomowanych firm m.in.: Gucci, Yves Saint Laurent, Lanvin czy Giorgio Armani.

Mimo wcześniejszych spekulacji w butiku nie ma kolekcji damskiej i męskiej odzieży sygnowanej słynnym monogramem LV. Klienci mogą jednak znaleźć szeroką ofertę dodatków – głównie toreb i walizek.

Ceny w butiku są bardzo zróżnicowane. Najtańsza torebka damska kosztuje ponad 2 tysiące złotych. Za najdroższe z ekskluzywnych kolekcji wyprodukowanych ze skór węży, krokodyla czy norek trzeba zapłacić ponad 85 tysięcy złotych.

Przedstawiciele firmy podczas otwarcia zapowiedzieli, iż prawdopodobnie, w późniejszym czasie w butiku pojawi się kolekcja odzieży marki Louis Vuitton. Wszystkie produkty, które obecnie są w butiku, zostały dobrane do potrzeb polskich klientów, którzy już wcześniej robili zakupy w zagranicznych sklepach.

Salon w domu handlowym Vitkac zostanie otwarty przez firmę LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton). Spółka, która będzie odpowiedzialna za rozwój marki w Polsce została zarejestrowana w sierpniu 2012 roku pod nazwą Louis Vuitton Polska sp. z o.o.

Obecnie na świecie działa ponad 460 salonów marki Louis Vuitton. Do grupy LVMH – największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych należą inne ekskluzywne marki odzieżowe: Fendi, Donna Karan, Loewe, Marc Jacobs, Céline, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Pucci, Berluti. Także Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton.

Reklama

Galeria Jurajska