Właściciel Tup-Tup zanotował spadek

Sklep Tup Tup

Sklep Tup Tup

Jak poinformowała spółka Hurtimex przychód ze sprzedaży w 2012 r. kształtował się na poziomie prawie 8,4 mln zł i był niższy o 5 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Firma zaznacza, że obecnie sprzedaż systematycznie rośnie, co jest związane ze stale rozszerzającą się współpracą z firmą Kanz. Dowodem na taki stan rzeczy jest porównanie wielkości sprzedaży za II półrocze 2012 i 2011 r. Sprzedaż wyniosła w tych okresach odpowiednio ponad 4,6 mln zł i prawie 3,4 mln zł, co oznacza wzrost o 38 proc. w stosunku do okresu porównywalnego.

Marża na sprzedaży w ujęciu procentowym wyniosła w 2012 roku 35,4 proc. i była o 3,7 proc. punktu procentowego wyższa niż w okresie porównywalnym, a jej wzrost był również efektem współpracy z wymienionym wyżej partnerem zagranicznym, dzięki której spółka miała możliwość pozyskiwania towarów w atrakcyjnych cenach.

Na dzień 31 grudnia 2012 r. spółka posiadała 25 salonów firmowych, w tym 1 sklep własny w Centrum Handlowym Port Łódź i 24 jednostki franczyzowe oraz sklep internetowy. Aktualnie prowadzone są rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami.

Jak informuje spółka wkrótce planowane są kolejne otwarcia. Nowy kanał dystrybucji pokazał, że Tup-Tup jest silną i rozpoznawalną marką.
W 2012 roku spółka posiadała również 2 sklepy outletowe oferujące pełnowartościowe produkty po niższych cenach.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska