Centrum Riviera
Centrum Riviera

Do grona najemców CH Riviera w Gdyni, największej galerii handlowej Pomorza,  której inwestorem jest Mayland Real Estate sp. z o.o. dołączy dwóch ważnych najemców – Tommy Hilfiger i Martes Sport.

Salon sieci Tommy Hilfiger zajmie 170 mkw. powierzchni, a Mrates Sport 400 mkw.

Tommy Hilfiger to jedna z najbardziej znanych i renomowanych marek modowych na świecie. Stworzył ją nowojorski projektant mody Thomas Hilfiger. Sieć ma w Polsce kilkanaście sklepów w największych miastach.

Martes Sport to producent i importer odzieży, obuwia oraz akcesoriów sportowych renomowanych marek (m.in.: Arena, Elbrus, Colmar, Hi-Tec, Iguana, Magnum i akcesoria firmy Nike). Oferuje odzież i akcesoria dla różnych dziedzin aktywności fizycznej – trekkingu, sportów zimowych, pływania, rowerów, etc.

W czerwcu 2013 roku do listy najemców Riviery, jak już informowaliśmy, dołączyły także takie marki jak pierwszy w Trójmieście salon Van Graaf, który wynajął lokal o powierzchni 3 tys. mkw, McDonald’s, lodziarnia Cavallari, Kawiarnia Artystyczna, optyk Sunloox, fryzjer Jacques Andre, Itaka, Pandora, Gerry Weber, 4F, Vistula, Fresh Style, Organique i inne.

Centrum Riviera będzie największą galerią handlową na Pomorzu i jedną z największych w Polsce. Powierzchnia wynajmowana centrum wyniesie 70 tys. mkw. GLA. Znajdzie się tu 250 sklepów. Riviera zostanie otwarta w październiku tego roku.

Wszystkie prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem. Obecnie trwają prace przy nasadzeniach zieleni wzdłuż elewacji oraz wykończeniu wnętrza.

Nowy obiekt, jak poinformował zarząd Centrum, cieszy się dużym zainteresowaniem najemców i prawie wszystkie powierzchnie są już wynajęte. Niektóre z sieci zdecydowały się na powiększenie wynajmowanych lokali ( Reserved, Zara, H&M, Humanic), co w opinii zarządu świadczy o docenieniu potencjału budowanego centrum.

Inwestorem obiektu jest Mayland Real Estate sp. z o.o. Spółka jeszcze w tym roku rozpocznie prace nad nowym projektem centrum handlowego Serenada w Krakowie.

Obiekt będzie prezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum