Wiemy, kto przejmuje sieć Flo

Salon PT

Salon PT

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka oferująca upominki, artykuły wyposażenia wnętrz i małogabarytowe meble. Miejsce po należącej do spółki ADe Line SA sieci Flo zajmie Present Time (PT). Jak już informowaliśmy Flo kończy działalność operacyjną i zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w czerwcu 2013 roku zostaną zamknięte wszystkie sklepy sieci w Polsce.

– Umowa o przejęciu placówek Flo została podpisana w maju tego roku. Na początek przekształcamy sklepy z Flo na PT w szczecińskiej Galerii Kaskada, Galerii Krakowskiej oraz w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Do końca czerwca dokonamy przejęcia łącznie 8 placówek – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Mateusz Kucia, członek zarządu  F.L.O. Retail  Poland sp. z o.o.

F.L.O. Retail  Poland sp. z o.o., jest franczyzobiorcą holenderskiej firmy Present Time. Średnia powierzchnia nowych sklepów będzie miała od 70 do 130 mkw. powierzchni. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, przedstawiciele sieci nie wykluczają szukania nowych lokalizacji dla swojej marki.

Asortyment nowej marki jest zbliżony do produktów dotychczas oferowanych w sklepach Flo.

– W ofercie PT znajdują się upominki, meble, artykuły wyposażenia wnętrz, drobny sprzęt domowy, niewielkie meble. Chcemy zaoferować nową jakość i poszerzyć ofertę – podsumowuje Mateusz Kucia.

Holenderska spółka Present Time b.v. poza marką PT jest także właścicielem takich brandów jak: Bud, Silly, Wanted, Brink, Karlsson, J.I.P and Leitmotiv. Firma istnieje od 1980 roku i obecnie posiada swoje sklepy w 80 krajach na świecie.

 

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016